ACEST SITE ESTE UN PAMFLET! TRATATI-L CA ATARE!

Schimb de Link/Banner

Am deschis aceasta categorie, special pentru cei care doresc Schimb de linkuri/Bannere ! Deci: Adaugati-ma pe site-ul/blogul vostru, si dupa aceea lasati-mi un comentariu pe blog la aceasta sectiune cu numele pe care vreti sa v-il pun la site/blog si linkul site-ului/blogului! Linkul site-ului meu: http://pitzipoanca-cocalarul.blogspot.com , si la la denumire: Pitzipoance si Cocalari ! Atentie: ACCEPT DOAR BANNERE 125x125! Asta este tot! Succes si Numai bine!

2 comentarii:

G.Girl spunea...

Buna! :)
Sunt G.Girl.
Am citit ce mi-ai scris pe blog si din pacate trebuie sa te refuz in legatura cu LE-ul.
Numai bine!

30 decembrie 2009 la 01:44
Ditzy spunea...

Ok! Nici o problema! Numai bine! :)

30 decembrie 2009 la 02:18

Trimiteți un comentariu

Atentie: Daca vreti sa lasati un comentariu, puteti face asta doar cu o conditie: Sa cenzurati cuvintele obscene prin stelute ** ! Exemplu: Sa-mi bag p**a ..! Mai uitati-va si AICI inainte de a comenta la postare! Daca detii un site sau blog si doresti un schimb de link/banner, poti intra AICI! Numai Bine!

Apasa pe Sageata din dreapta, pentru a merge la pagina urmatoare!

Parteneri

Banner/Link Exchange
 

Toate Drepturile Rezervate Pitzipoanca-Cocalarul.Blogspot.Com ! © 2009 Cocalari si Pitzipoance de Romania!